"Fastän det är förfärligt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den, som är nästan ännu bättre." - Nalle Puh

söndag 14 mars 2010

FARFAR.

HEJ FARFAR! 

Vet att du läser det här. Du är den bästa farfar en flicka någonsin kan önska sig! Hela min barndom hade sett annorlunda ut utan Farmor och Dig. Ni har lärt mig mångt och mycket om livet, människan, resk och traktorer. För det är jag evigt tacksam, vilket sägs alltför sällan. Påsken är på ingång. Snart ses vi! Då ska vi äta choklad ihop :) Ta hand om Dig.

Tusen kramar!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Sandra!
    Jag har läst Din blogg. Jag blev glad men förlägen för dina vackra ord.
    Farmor och jag har världens bästa barnbarn. Det har du alltid varit. Jag tänker på vår bortgångne farmor Märta med vilken glädje vi åkte till Stockholm som barnvakter. Det var alltid oförglömliga dagar då vi var i Stockholm likaväl som när du var och är här i Värmland; Där Öste, Bråtsjön med nätfiske, Gammelvala, Kyrkmarschen, bilturer sittande trångt mellan Henning och mig, kalas mm.
    Jag är inte ensam. Jag har Er i mina tankar. Hans vilken underbar son jag har som ringer varje dag kl 9.
    Ser fram emot att ses under påskhelgen.
    /Kram Farfar

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra! Jag instämmer, du har världens bästa farfar. Han har allt glädje, kunskap, omtanke, nyfikenhet osv. Allt detta delar han givmilt med sig av till sin omgivning. Jag är djupt imponerad av denna man, som med sin livserfarenhet i kombination med livsglädje och nyfikenhet på nya saker blir en underbar personlighet. Kram Sandra och Arne!/Inger

    SvaraRadera